مجهزترین مرکز آموزشی

دوره آموزش نرم افزار سپیدار

  0
 6519

آموزشگاه سفیر قرن به علت درخواست های زیاد کارشناسان نرم افزار سپیدار اقدام به برگزاری دوره آموزش نرم افزار مالی سپیدار همکاران سیستم کرده است و از آنجا که مهم ترین هدف مدیران این آموزشگاه معرفی متخصصین به بازار کار است، اقدام به برگزاری این دوره نموده اند. در آموزش گام به گام نرم افزار سپیدار کارآموزان می توانند از اطلاعات و تجارب مدیران و کادر آموزشی این مجموعه نهایت استفاده را ببرند و خود را به عنوان متخصصین نرم افزارهای مالی به بازار معرفی کنند. این آموزشگاه امکانات و خدماتی را در طول دوره برای شما عزیزان در نظر گرفته است تا آموزش های مورد نظر به شیوه های مدرن انجام شود،در ادامه این خدمات به شما معرفی خواهد شد.

آنچه در ادامه خواهید خواند:

معرفی دوره آموزش نرم افزار سپیدار سفیر قرن

در دوره آموزش سپیدار کارآموز با استفاده از مثال ها و تمرینات مختلف به صورت تضمینی نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم را آموزش می بیند. کلاس آموزش نرم افزار سپیدار در تهران به صورت کاملا پروژه محور می باشد و کار آموزان از پشتیبانی کامل  به صورت حضوری و تلفنی توسط اساتید این آموزشگاه برخوردار خواهند بود.

امکانات و آشنایی با نرم افزار سپیدار

همواره یکی از چالش های سد راه شرکت ها و سازمان های تجاری دسترسی دقیق و شفاف به گزارش های مالی بوده است، که نرم افزار مالی سپیدار همکاران سیستم به منظور رفع این چالش و ثبت و تنظیم امور مالی شرکت ها و سازمانهای کوچک و متوسط طراحی شده است، نقش موثر و تاثیر گذار این نرم افزار در بالا بردن سرعت و دقت محاسبات و نیز کاهش فرایندهای کسب و کار و به طبع آن کاهش هزینه های به وجود آمده را نیز نمی توان نادیده گرفت.

نرم افزار سپیدار با در اختیار قرار دادن گزارش های کامل این امکان را به مدیران می دهد تا با دید وسیع تری تصمیم گیری های مناسب در زمینه فعالیت شرکت یا سازمان خود را انجام دهند.  شرکت تولید کننده نرم افزار سپیدار با عرضه نسخه ی آموزشی آن امکان آموزش و یادگیری آن را فراهم کرده تا در صورت نیاز نسبت به خرید نسخه های اصلی آن اقدام نمایند. نسخه های آموزشی این برنامه دارای محدودیت 100 سند، و بدون داشتن محدودیت زمانی ارائه شده است، همچنین یک هفته پشتیبانی رایگان و به همراه داشتن راهنمای چند رسانه ای، حذف و استفاده مجدد نسخه های آموزشی قابل نصب از دیگر خدمات این نسخه آموزشی این نرم افزار است. 

نرم افزار سپیدار همکاران سیستم با بهره بردن از استاندارد های جهانی و توسعه فناوری در نهادهای دولتی و غیر دولتی، رتبه ی اول انفورماتیک در حوزه های پشتیبانی و مشاوره، نظارت و آموزش را بدست آورده است. نرم افزارهای این مجموعه شامل نرم افزار های مالی ویژه کسب و کار می باشد که به چهار کدینگ و مدل مختلف تقسیم می شود. 

  • سپیدار تولیدی

با آموزش حسابداری تولیدی در سپیدار توانایی محاسبه و قیمت گذاری کالاهای تولید شده را به دست می آورید. همچنینی این مجموعه میزان سود و زیان هر کالا را به تفکیک محاسبه می کند. میزان سود و زیان هر کالا را به تفکیک محاسبه می کند و مطلع شدن از موجودی انبار ، محصول و مواد اولیه نیزقابل انجام است. همچنین با مدیریت پیام و زمان سفارش تحویل مواد اولیه را شناسایی کرده و جهت سفارش آن اقدام می کند. این نرم افزار میزان تولید و فروش روزانه و گزارش های کلی را بررسی کرده و  آخرین تحولات تولید را در اختیار کاربر قرار می دهد.

  • سپیدار خدماتی

این مجموعه نرم افزاری امکان تعریف و صدور فاکتور را فراهم می آورد و کالا ها و خدمات مختلفی را با قیمت های مختلفی به مشتریان عرضه می کند. در این مجموعه گزارش های کلی به صورت روزانه جهت اطلاع شما عرضه خواهد شد.

  • سپیدار بازرگانی

این مجموعه نرم افزاری ضمن کنترل لحظه ای موجودی انبار با استفاده از مدیریت حداقل موجودی خود ، زمان سفارش را به اطلاع کاربر می رساند . این نرم افزار با در اختیار قرار دادن گزارش های کلی روزانه ، امکان بررسی خرید و فروش روزانه را فراهم آورده و کاربر را در جریان تحولات و تغییرات کسب و کار خود قرار می دهد که برای ثبت سفارش در زمان مناسب مفید و ضروری است.

  • سپیدار پیمانکاری

این مجموعه بهای تمام شده محصول یا پروژه را برای شما فراهم می کند و کاربر را از سود و زیان و درآمد های پروژه آگاه می سازد. امکان مقایسه هزینه های به ثبت رسیده و هزینه های برآورد شده را فراهم می کند تا در جریان تحولات قرار بگیرید. همچنین میزان وصول و پرداخت به ازای هر قرارداد را به تفکیک پروژه ها برای شما فراهم می آورد. 

هزینه کلاس آموزش نرم افزار حسابداری سپیدار

هزینه و قیمت آموزش نرم افزار سپیدار همکاران سیستم سفیر قرن در تهران به شرح زیر می باشد.

نام دوره تاریخ شروع دوره طول دوره  شهریه دوره عمومی شهریه دوره خصوصی
دوره آموزشی نرم افزار سپیدار اول و پانزدهم هر ماه 15 ساعت 2/000/000 تومان 3/000/000 تومان

دوره آموزش نرم افزار سپیدار    

سرفصل های دوره آموزش گام به گام نرم افزار سپیدار

  • تنظیمات: ثبت کاربر جدید ـ تغییر کلمه عبور ـ ایجاد کردن سال مالی جدید – تهیه نسخه پشتیبان
  • شرکت: فرایند راه اندازی ـ اطلاعات مورد نیاز راه اندازی ـ اطلاعات پایه دریافت و پرداخت ـ اطلاعات پایه تامین کنندگان و انبار ـ اطلاعات پایه مشتریان و فروش ـ اطلاعات پایه حقوق و دستمزد
  • تامین کنندگان و انبار: فرآیند خرید ـ فاکتور خرید ـ امور مالی خرید ـ برگشت رسید ـ صدور صورتحساب ـ گزارش فاکتور خرید ـ آموزش حسابداری انبار و گزارش خروج از انبار
  • مشتریان و فروش: فرآیند فروش ـ پیش فاکتور ـ فاکتور فروش ـ فاکتور برگشتی ـ امور مالی فروش ـ گزارش گیری از پیش فاکتور ها و فاکتور های فروش و گزارش فاکتور های برگشتی
  • دریافت و پرداخت: خزانه داری ـ تسویه کارتخوان ـ دریافت و پرداخت چک ـ وصول و واخواست ـ استرداد چک ـ مغایرت بانکی ـ صورتحساب بانکی ـ گزارشات امور مالی
  • حسابداری: درختواره حساب ها ـ ثبت اسناد حسابداری ـ سند افتتاحیه و اختتامیه ـ بستن حسابهای سود و زیانی ـ مرور حسابها ـ گزارش دفاتر و ترازها ـ اسناد کل و گزارش اسناد حسابداری
  • حسابداری حقوق و دستمزد: فرایند محاسبه حقوق و دستمزد ـ فرایند پیشرفته ـ انتخاب عوامل ـ تنظیمات حقوق و دستمزد ـ کارمند ـ جدول مالیاتی قرار داد ـ اطلاعات استقرار ـ اطلاعات ماهانه ـ تسویه حساب ـ محاسبات ـ لیست دیسک بیمه ـ لیست دیسک پرداخت ـ لیست و فایل مالیات ـ تقسیط وام های پرسنلی ـ مرور حقوق ـ تسویه حساب ها و گزارش های مربوط به حقوق
  • انجام پروژه های عملی و کاربردی در هر بخش از نرم افزار

پیش نیازهای کلاس آموزش نرم افزار سپیدار

این دوره پیشنیاز خاصی ندارد و همه ی افراد می توانند در این دوره با هر سطحی از تحصیلات شرکت کنند. همچنین افرادی که با حسابداری آشنا هستند و یا رشته ی تحصیلی آنها حسابداری ، مدیریت و یا مرتبط با حسابداری است می توانند در این دوره شرکت کنند و برای آنها نکات آموزنده ای خواهد داشت. در این دوره به شرح نرم افزار سپیدار همکاران سیستم پرداخته می شود و دانش افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند نیز افزوده خواهد شد، لذا تمامی افرادی که به دنبال شفافیت در امور حسابداری خود هستند می توانند دون هیچ محدودیتی در دوره آموزش کامل نرم افزار سپیدار شرکت نمایند.


مطالعه بیشتر: icdl چیست؟


دوره آموزش نرم افزار سپیدار مناسب چه کسانی است؟

دوره آموزش نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم مناسب تمامی افراد جویای کار، دانشجویان حسابداری، اساتید دانشگاه ها، مدرسان آموزشگاه های فنی و حرفه ای، دانش آموزان دوره های حسابداری هنرستان و صاحبین کسب و کار های کوچک  و متوسط است، که می توانند به دلیل سادگی و کاربردی بودن این برنامه، با فراگیری آن از میزان سودهی و شفافیت در امور مالی خود مطلع شوند. با توجه به بازار کار مناسب رشته حسابداری و رشته های مرتبط با آن افراد فارغ التحصیل در این رشته می توانند جذب سازمان های مختلف دولتی و غیر دولتی شوند و یا به صورت پروژه ای با ادارت و سازمان ها همکاری کنند و حتی در کسب و کارهای خود از آن بهره ببرند. 

آموزشگاه سفیر قرن پس از پایان دوره آموزش سیستم حسابداری سپیدار نفرات برتر و فعال در دوره های آموزشی را جهت ورود به بازار کار به شرکت ها و سازمان های مختلف معرفی می نمایید و بیش از 90 درصد فارغ التحصیلان دوره های آموزش حسابداری و نرم افزار سپیدار  این آموزشگاه جذب بازار کار شده اند و به عنوان حسابدار در شرکت های مختلف مشغول به فعالیت می باشند که این نشان از سطح بالای آموزش های این آموزشگاه دارد.

این آموزشگاه با ارائه آموزش ها به صورت کاملا پروژه محور افرادی متخصص و حرفه ای را تربیت می کند، بازار کار پذیرای این افراد خواهد بود و فارغ التحصیلان متخصص و حرفه ای این آموزشگاه به دلیل اعتبار آموزشگاه سفیر قرن در  شرکت ها و بازار کار به راحتی مشغول می شوند.

مهارت های هنرجو پس از پایان آموزش دوره نرم افزار حسابداری سپیدار

متقاضیان و کارآموزان پس از پایان کلاس و یادگیری نرم افزار سپیدار مهارت ها و تکنیک های مختلفی را می آموزند که باعث می شود از آن ها به عنوان یک حسابدار توانا و آشنا به نرم افزار های مختلف از جمله نرم افزار سپیدار همکاران سیستم یاد شود. افرادی که در این دوره آموزشی شرکت می کنند با توجه به کم بودن افراد حاضر در کلاس و همچنین سود بردن از سیستم های مجزا و آموزش های پیشرفته و استفاده از ابزار های مناسب آموزشی مهارت های زیر را به خوبی کسب می کنند.

  • یادگیری و آموزش کامل نرم افزار سپیدار
  • ارتقای سطح مهارت متقاضیان در کار با سیستم های مالی و حسابداری
  • ارتقا مهارت دانش آموختگان این دوره جهت ورود به بازار کار
  • آشنایی با عملیات تعریف و  فروش خدمات  و کالا
  • اشنایی با مفاهیم حقوق و دست مزد
  • راه اندازی سیستم حقوق و دستمزد
  • صدور اسناد حسابداری و تهیه گزارشات روزانه و نهایی

آموزشگاه سفیر قرن علاوه بر دوره آموزش نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم، دوره های آموزشی دیگری شامل دوره آموزش حسابداری ویژه بازار کار، آموزش نرم افزار هلو و مهارت های گوناگون دیگری را نیز برگزار می کند که برای آشنایی و اطلاعات بیشتر در مورد این دوره ها می توانید با کارشناسان سفیر قرن تماس حاصل فرمایید.

تلفن : ۶۶۹۰۹۰۷۵ - ۶۶۹۰۹۰۷۶ - 09124456426

اشتراک :

شهریه دوره عمومی نرم افزار سپیدار 2 میلیون تومان و شهریه کلاس خصوصی آن 3 میلیون تومان است. طول مدت دوره 15 ساعت می باشد. 

تمامی افراد علاقه مند به حوزه کار حسابداری، بدون پیش نیاز خاصی می توانند در این دوره شرکت کنند. هم چنین این دوره برای افرادی که در این زمینه تحصیلات دارند هم بسیار مفید است. این دوره را به صاحبان کسب و کار هم پیشنهاد می کنیم تا از نحوه محاسبات امور مالی خود نیز با اطلاع باشند.

شرکت کنندگان در دوره آموزش سپیدار علاوه بر آموزش کامل این نرم افزار، مهارت لازم برای ورود به بازار کار، از جمله مفاهیم حقوق و دست مزد، راه اندازی سیستم حقوق و دستمزد، صدور اسناد حسابداری و ارائه گزارشات روزانه و نهایی و کار با سیستم های مالی و حسابداری را می آموزند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha