مجهزترین مرکز آموزشی

دوره آموزشی نصب درب اتوماتیک

  0
 12197

کلاس آموزش نصب درب اتوماتیک در سفیر قرن

زندگی امروز ما، در کنار تکنولوژی‌های جدید و تجهیزات اتوماتیک، راحت‌تر شده است. برای مثال، زمانی که قصد خروج از پارکینگ خانه را دارید، با کمک درب اتوماتیک، دیگر نیازی نیست پیاده شوید و در را باز یا بسته کنید. به راحتی با زدن ریموت می‌توانید درب را به صورت اتوماتیک باز و بسته کنید. حتی در صورتی که در محل کارتان، رفت و آمد زیاد است، به جای هر بار باز و بسته کردن درب توسط کارکنان شرکت، می‌توانید به صورت اتوماتیک درب را برای ارباب ‌رجوع باز و بسته کنید. 

از سویی دیگر فشار بازویی جک برقی که بر روی درب‌های اتوماتیک وجود دارد، امکان باز کردن در را از سارقان می‌گیرد. به علت همین کاربردهای طلایی درب اتوماتیک، استفاده از این نوع درب‌ها استقبال زیادی دارد. در صورتی که قصد دارید در حوزه نصب درب اتوماتیک فعالیت کنید، ابتدا بایستی آموزش نصب درب اتوماتیک را به صورت حرفه‌ای ببینید. در این مورد مؤسسه سفیر قرن با بهره‌گیری از متخصصان خبره به آمورش نصب درب اتوماتیک می‌پردازد و شما می‌توانید در دوره‌های کاربردی آموزش نصب درب برقی شرکت کنید. 

مجتمع آموزشی سفیر قرن فعالیت آموزشی خود را از سال 1384 بصورت کاملا حرفه ای در زمینه سیستم های حفاظتی و نظارتی با مدیریت جناب آقای محسن الله دادی آغاز کرده وتوانسته با بهره گیری از اساتید و کادری مجرب در این زمینه بالاترین رتبه و امتیاز را در سازمان فنی و حرفه ای و سازمان وزارت کار و امور اجتماعی کل کشور کسب کند. در ادامه توضیحات بیشتر درباره دوره آموزش نصب درب اتوماتیک شامل درب دو لنگه ، شیشه ای ، برقی ، ریلی ، آموزش نصب جک هیدرولیکی درب پارکینگ و تنظیمات درب آمده که می توانید مشاهده کنید.

مطالبی که در ادامه می خوانید:

هزینه و قیمت دوره آموزش نصب درب اتوماتیک در تهران

در صورتی که قصد دارید در کلاس آموزش درب برقی شرکت کنید، می‌توانید این کلاس را در دو صورت خصوصی و نیمه‌خصوصی ثبت‌نام کنید. اگر می‌خواهید به صورت حرفه‌ای نصب درب اتوماتیک را فرا بگیرید، شرکت در دوره نصب درب اتوماتیک کامل برایتان به‌صرفه‌تر است. اما هرکدام را که بخواهید می‌توانید به صورت تک دوره‌ای، دوره‌های نصب درب دولنگه، نصب درب شیشه‌ای، نصب درب کرکره‌ای، نصب درب ریلی را شرکت کنید. 

اطلاعات بیشتر در مورد دوره آموزش نصب درب اتوماتیک در ادامه آورده شده است.  

رشته  مدت قیمت کلاس نیمه خصوصی قیمت کلاس خصوصی
نصب درب اتوماتیک کامل یک ماه 1/500/000 تومان  2/500/000 تومان
نصب درب دو لنگه  یک هفته -- -- -- -- --  500/000 تومان
نصب درب شیشه ای یک هفته -- -- -- -- -- 500/000 تومان
نصب درب کرکره ای یک هفته -- -- -- -- --  500/000 تومان
نصب درب ریلی یک هفته -- -- -- -- -- 500/000 تومان

سرفصل‌های آموزش درب اتوماتیک دولنگه و ریلی 

برای افرادی که با سایر مباحث انواع دیگر درب اتوماتیک آشنایی دارند یک دوره جداگانه برای آموزش نصب درب اتوماتیک دولنگه و آموزش نصب درب اتوماتیک ریلی تدارک دیده شده است. بنابراین هنرجویانی که با نحوه نصب درب شیشه ای و کرکره برقی آشنایی دارند می توانند این دوره را به صورت جداگانه بگذرانند.

  • تاریخچه درب اتوماتیک و انواع درب  مکانیک ، پنوماتیک ، هیدرولیک و آشنایی با موتورهای ۲۴ ولت و ۲۲۰ ولت
  • آموزش بازدید محل نصب ، بررسی فضا ، اندازه گیری ، محاسبه وزن و تعداد تردد ها
  • چگونگی کنده کاری ، برشکاری ، جوشکاری ، ترازکاری ، زاویه بندی
  •  قواعد اندازه گیری بر اساس نوع جک (که میتواند جک برقی باشد یا جک هیدرولیکی) ، زاویه دادن ( ۸۰ ، ۹۰ ، ۱۱۰ درجه ) و محدودیت ها، در زاویه بازشو جک
  • آموزش سیسم کشی و نصب متعلقات ( فلاشر ، مدار فرمان ، آنتن ، چشم های خطی )
  •  آموزش تحلیل مدار فرمان و اتصال سیم ها به مدار و علائم اختصاری در انواع مدار فرمان ها
  • برنامه دهی به مدار فرمان ( قدرت موتور ها ، سرعت و زمان کارکرد موتور ها ، تنظیم قفل برقی ، تنظیم Auto Close)
  • آموزش کار با مولتی متر و کار با ابزار آلات نصب
  • استفاده از درب اتوماتیک به مشتری و تشریح عملکرد سیستم و تحویل نهایی به او

پیشنهاد دوره: آموزش نصب دزدگیر اماکن

آموزش درب اتوماتیک دولنگه و ریلی

آموزش نصب جک برقی درب پارکینگ

هنرجویان باید بدانند که طی روند آموزش نصب درب اتوماتیک، در ابتدا تمامی تجهیزات و قطعات درب اتوماتیک از بورد آن گرفته تا تعمیر و نصب جک برقی و جک هیدرولیکی پارکینگ به صورت کاملا عملی توضیح و آموزش داده خواهد شد. بنابراین هنرجویان پس از پایان این دوره، به طور همه جانبه، توانایی انجام امور مربوطه به درب اتوماتیک را دارد، از تعمیر و نصب جک برقی و جک هیدرولیکی و بورد برقی پارکینگ گرفته تا انجام تمامی مراحل نصب درب اتوماتیک. شما پس از پایان این دوره می توانید مستقیما وارد بازار کار شوید و فعالیت حرفه ای خود را آغاز کنید.

سرفصل های آموزش نصب درب اتوماتیک شیشه ای

برای افرادی که با نحوه نصب درب اتوماتیک کرکره برقی و ریلی آشنایی دارند یک دوره جداگانه برای آموزش نصب درب اتوماتیک شیشه ای تدارک دیده شده است. بنابراین هنرجویان می توانند این دوره را به صورت جداگانه بگذرانند که سرفصل های آن در ادامه آورده شده است.

  • آموزش آماده سازی فضا برای نصب درب شیشه ای
  • آشنایی با اجزا و متعلقات اپراتور شیشه ای و انواع آن ( Slide ، تلسکوپی ، کرو ، رولینگ )
  • آموزش اندازه گیری و محاسبات لت های ثابت و متحرک و بازشو مناسب
  • آهن کشی و ایجاد چهار چوب برای نصب درب شیشه ای
  •  نصب اپراتور شیشه ای بر روی چهارچوب ، پیشانی ، قوطی و … )
  •  چگونگی نصب متعلفات درب شیشه ای اتوماتیک ( چشم های خطی ، چشم های پرده ای ، قفل ، باطری ، لت ها ، هدایتگر ها و … )
  •  تنظیمات مدار فرمان و کلید سلکتور ، تنظیم لت ها
  • آموزش کار با شاقول ، شلنگ تراز ، گونیا و ….
  • چگونگی سفارش خرید  ،انتخاب بهترین دستگاه بر مبنای تردد ، وزن و قیمت

پیشنهاد دوره: آموزش تعمیرات پکیج

آموزش نصب درب اتوماتیک شیشه ای

سرفصل‌های آموزش نصب درب کرکره برقی

یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین دوره‌های آموزش درب اتوماتیک، آموزش نصب درب کرکره برقی است. در این دوره ضمن آشنایی با انواع موتور کرکره، تیغه‌های کرکره و آموزش نصب و جوشکاری، ترازکاری، پلیت‌ها و ... نحوه نصب بهترین تیغه‌ها بر روی شفت، بهترین شفت و موتور و متعلقات را آموزش خواهید دید. به طور کلی سرفصل‌هایی که در این دوره آموزش می‌بینید، شامل موارد زیر است:

  • آشنایی با انواع موتور کرکره ( موتور مرکزی MC ، موتور استوانه ای Tubular ، موتور کنار Side )
  •  آشنایی با انواع تیغه کرکره
  •  نصب و جوشکاری ، ترازکاری ، پلیت ها
  • آموزش نصب و کارگزاری انواع موتور های ساید و توبولار ، MC ،  اندکب و یاتاقان ها
  • آموزش نصب تیغه ها بر روی شفت
  • انتخاب بهترین شفت  ،موتور و متعلقات مناسب
  • آموزش اندازه گیری و محاسبه بادخور ها ، تنظیم کرکره با میکروسوئیچ تایم و مدار فرمان
  • آموزش آهن کشی و کندن کرکره های قدیمی

آموزش نصب درب کرکره ای اتوماتیک

مرکز آموزش تخصصی نصب درب اتوماتیک سفیر قرن علاوه بر کلاس آموزش نصب درب اتوماتیک، دوره دیگر سیستم‌های حفاظتی و نظارتی یعنی دوره نصب دوربین مدار بسته را نیز برگزار می‌کند. برای آشنایی با این دوره و سر فصل‌های آن با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

دوره آموزش نصب درب اتوماتیک سفیر قرن برای چه کسانی مناسب است؟ 

اگر با حوزه برق آشنایی ندارید و قصد دارید در زمینه نصب درب اتوماتیک فعالیت کنید، این دوره مناسب شما است. با گذراندن دوره آموزش درب برقی، می‌توانید با تجهیزات جدید این حوزه آشنا شوید و دانسته‌ها و اطلاعات قبلی خود را در این زمینه به روز کنید. از آن جایی که این دوره کاملاً کاربردی و برای ورود به بازار کار است، می‌توانید پس از شرکت در دوره، وارد بازار کار درب اتوماتیک و کرکره برقی شوید. در صورتی که به امورات فنی و تعمیرات در زمینه برق علاقه دارید، حوزه نصب درب اتوماتیک و کرکره برقی، حوزه پرطرفداری است که می‌تواند شما را برای متخصص شدن در این زمینه هدایت کند.

ارائه مدرک نصب درب اتوماتیک فنی حرفه‌ای در سفیر قرن 

نصب درب اتوماتیک به صورت عملی و کاربردی برگزار شده و شما بعد از گذراندن دوره می‌توانید وارد بازار کار این رشته شوید. با شرکت در دوره آموزش نصب درب اتوماتیک سفیر قرن، به شما مدرک گذراندن دوره اعطا می‌شود. در صورتی که قصد دارید مدرک معتبر فنی حرفه‌ای را برای ارائه به شرکت یا مهاجرت داشته باشید، می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای، ضمن یادگیری آموزش‌های تخصصی این حوزه، موفق به کسب مدرک فنی و حرفه‌ای شوید.

بازار کار نصب درب اتوماتیک

در حال حاضر، شرکت‌ها و سازمان‌های زیادی برای راحتی در رفت و آمد کارکنان و ارباب رجوع، از درب‌های اتوماتیک استفاده می‌کنند. لزوم استفاده از این درب‌ها در ساختمان‌های نوسازی که از ایمنی و ویژگی ضد سرقت بودن برخوردار هستند، باعث شده تا بسیاری از ساختمان‌ها به این درب‌ها نیاز داشته باشند. بنابراین بازار کار نصب درب اتوماتیک، با گسترش ساختمان‌های جدید افزایش پیدا کرده و رونق دارد. شما با گذراندن دوره نصب درب اتوماتیک سفیر قرن می‌توانید به صورت تخصصی و حرفه‌ای به عنوان یک متخصص کاربلد، کار نصب درب اتوماتیک را انجام دهید. 

  • شما می‌توانید به عنوان فروشنده تجهیزات درب اتوماتیک، فعالیت داشته باشید.
  • به عنوان متخصص و نصاب در این حوزه، کار نصب و تعمیر درب‌های اتوماتیک به عهده بگیرید.
  • به عنوان مدرس و متخصص در حوزه آموزش نصب درب اتوماتیک فعالیت کنید. 

برای شروع می‌توانید با تهیه ابزار کار ساده و ارزان، کارتان را آغاز کنید. مثلاً فروشگاه آنلاین در زمینه تجهیزات جانبی درب اتوماتیک راه بیندازید و قطعات موردنیاز آن‌ها را بفروشید. سپس با سرمایه‌ای که از آن به دست می‌آورید، کسب‌وکارتان را ارتقا دهید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر دوره‌های آموزشی با مجتمع آموزشی سفیر قرن تماس بگیرید

اشتراک :

نصب درب اتوماتیک کامل، نصب درب دو لنگه، نصب درب شیشه ای، نصب درب کرکره ای، نصب درب ریلی، نصب درب اتوماتیک دولنگه و آموزش نصب درب اتوماتیک ریلی در قالب دوره های متفاوت در سفیر قرن آموزش داده می شوند.

کلاس درب های اتوماتیک یک ماه زمان می برد.

دوره نصب درب اتوماتیک، برای افرادی که بدون پیش نیاز علمی و سرمایه اولیه زیاد، می خواهند وارد بازار کار شوند، مناسب است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha