مجهزترین مرکز آموزشی

دوره آموزش نصب و تعمیرات آیفون تصویری

  1
 14344
امتیاز کاربران 5/0 از 5

آموزش تعمیر و نصب آیفون تصویری سفیر قرن

شرکت های سازنده ای که قصد تولید آیفون تصویری را دارند نسبت به برگزاری کلاس های آموزش نصب آیفون تصویری همراه با فیلم های آموزشی برای تمامی افراد و مشتریانی که ممکن است از این آیفون ها خریداری نمایند تاکید دارند. شرح این کلاس ها به این شکل است که یک محیط برای آشنایی مقدماتی و نصب آیفون تصویری برای ساختمان ها، ادارات و ... فراهم می کند. در این کلاس ها علاوه بر آموزش های مقدماتی لازم  برای هر فرد، آموزش نصب آیفون تصویری الکترونیک نیز  بیان می شود، مدرس این دوره ها کاملا حرفه ای بوده و کلاس ها را در کارگاه ها و آموزشگاه های معتبر، مجهز و پیشرفته برگزار می کند. اگر علاقه مند به یادگیری نصب درب های اتوماتیک هستید می توانید در کامل ترین آموزش نصب درب اتوماتیک در سفیر قرن شرکت کنید.

آموزش نصب و تعمیرات آیفون تصویری به عنوان یک رشته تخصصی، نیازمند تجربه و مهارت کافی است فردی که در این رشته فعالیت می کند باید حتما زیر مجموعه رشته های برق و الکترونیک باشد. افراد زیادی قصد دارند در  این زمینه فعالیت کنند. دوره آموزشی تعمیرات آیفون تصویری نیز نیازمند تدریس تخصصی و مهارت کافی می باشد چون افراد برای فهمیدن آموزش تصویری آیفون و نصب آن باید دوره تعمیرات آیفون تصویری را به طور کامل دیده باشند.  

در صورتی که افراد نتوانند دوره ها را بصورت حرفه ای آموزش ببینند می توانند از روش مشاهده  فیلم های آموزشی نصب آیفون تصویری تمامی سرفصل ها را دنبال کنند. در هر جلسه از آموزش یک موضوع طبق سر فصل های مربوطه آموزش می دهند که مباحثی همچون آموزش تعمیر آیفون تصویری و  آموزش تعمیر برد تغذیه آیفون تصویری است.

آنچه در ادامه خواهید خواند:

هزینه دوره آموزش نصب و تعمیر آیفون تصویری در تهران

کلاس‌های آموزش نصب آیفون تصویری و تعمیر تخصصی آن در سه جلسه و به صورت خصوصی و نیمه‌خصوصی در مؤسسه سفیر قرن برگزار می‌شود. در صورتی که قصد دارید کلاس‌های خصوصی نصب آیفون تصویری و کدینگ و همچنین کلاس‌های خصوصی تعمیرات تخصصی آیفون تصویری را شرکت کنید، شهریه آن 1.5 میلیون تومان است. کلاس‌های نیمه‌خصوصی این دوره‌ها 1 میلیون تومان است. 

رشته  مدت قیمت کلاس نیمه خصوصی قیمت کلاس خصوصی
نصب آیفون تصویری و کدینگ  3 جلسه  1/000/000 تومان 1/500/000 تومان
تعمیرات تخصصی آیفون تصویری 3 جلسه 1/000/000 تومان 1/500/000 تومان

 سر فصل‌های دوره آموزش تعمیر آیفون تصویری

آنچه که یک نصاب آیفون تصویری باید بداند: نحوه نقشه خوانی ، نصب و اجرای یک پروژه مانند آموزش تعمیر برد تغذیه آیفون تصویری است. در دوره آموزش تعمیر آیفون تصویری شما به طور کامل با انواع سیستم‌های درب بازکن صوتی، ساختار و قطعات آن آشنا می‌شوید. اتصالات، سیم‌کشی‌ها، چگونگی نصب آیفون تصویری و نصب آیفون تصویری الکترونیک، همچنین طریقه نصب آیفون تصویری سوزوکی (سیماران، کوماکس، تابا و ...) به شما آموزش داده می‌شود. همچنین ضمن آشنایی با استانداردهای نصب با بهترین متد سیم‌کشی آشنا خواهید شد. در این دوره، آموزش نصب آیفون با سوئیچر مرکزی و تک کانال، آیفون‌های کدینگ و نحوه اتصال دوربین به آیفون تصویری، طریقه نصب آیفون تصویری الکتروپیک به شما آموزش داده می‌شود. به طور کلی سرفصل‌های این دوره آموزشی شامل موارد زیر است:

  • آشنایی با انواع سیستم های درب بازکن صوتی ، معرفی ساختار و قطعات نظیر آیفون کوماکس (commax)
  • آموزش نصب و اتصالات در حالت های مختلف سیم کشی و نوع تصویری آنالوگ به همراه متعلقات
  • استاندارد نصب ، معرفی بهترین متد سیم کشی
  • آموزش نصب آیفون با سوئیچر مرکزی و سوئیچر تک کانال
  • آموزش نصب آیفون های کدینگ و نحوه کد دهی و برنامه ریزی
  •  عیب یابی آیفون های تصویری ، تست سیم و مسیر های ارتباطی
  •  اتصال دوربین به آیفون تصویری

دوره آموزش نصب آیفون تصویری | دوره آموزش تعمیرات آیفون تصویری

توجه: کامل ترین آموزش هوشمند سازی ساختمان BMS در آموزشگاه سفیر قرن. برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

آیا پس از اتمام دوره نصب و تعمیر آیفون تصویری امکان اخذ مدرک فنی و حرفه‌ای وجود دارد؟  

کارآموزان می توانند بعد از گذراندن دوره آموزش حرفه ای شوند و در صورت تمایل کاراموز جهت دریافت مدرک فنی حرفه ای ، کاراموز توسط آموزشگاه در آزمون فنی حرفه ای ثبت نام خواهد شد و پس از قبولی در آزمون عملی و کتبی هماهنگ کشوری سازمان، مدرک رسمی به کارآموز ارائه خواهد شد که قابل استعلام بوده و کارآموز می تواند مدرک خود را به زبان انگلیسی ترجمه و از آن به عنوان یک مدرک رسمی و قابل قبول در سطح بین المللی استفاده نماید.

اساتید دوره آموزش نصب آیفون تصویری

این دوره ها توسط افراد مجرب و ماهر برگزار می شود که محل برگزاری کلاس های آموزشی  نیز  در کارگاه ها و آموزشگاه های مجهز و پیشرفته می باشد. این اساتید باید به تمامی آموزش های لازم در این زمینه مسلط باشند، برای مثال ممکن است فردی برای کلاس آموزش نصب آیفون تصویری به کلاس برود و دیگری برای تعمیر آیفون تصویری، البته شایان به ذکر است که کارهای نصب و تعمیر  آیفون همگی وابسته به یکدیگر هستند و یک کار بسیار  پیشرفته و سخت محسوب می شود.  فردی  در این زمینه می تواند موفق باشد که همه کلاس های دوره آموزشی را به خوبی یاد گرفته باشد.

مهارت‌هایی که کارورز پس از اتمام دوره‌های آموزشی آیفون کسب می‌کند

هزینه کلاس‌ها بستگی به دوره، تعداد جلسات و مکان آموزشگاه دارد. در صورتی که دوره مقدماتی باشد کلاس‌ها هزینه چندانی ندارد و در صورتی که دوره پیشرفته کلاس‌ها برگزار شود هزینه آن بیشتر است چون میزان جلسات و دوره بیشتر می‌شود. حال اگر تجهیزات کارگاه نیز پیشرفته و مجهزتر باشد هزینه کلاس‌ها بر اساس تجهیزات بیشتر است که طبیعتا هزینه تدریس اساتید نیز بالاتر می‌رود. به طور معمول در شروع هر فصل دوره کلاس‌ها آغاز می‌شود و در پایان ماه دوره به اتمام می‌رسد و مدرک آن به فرد داده می‌شود. ولی این دوره که به مدت 1 ماه طول می‌کشد به دوره پیشرفته مربوط می‌شود و در دوره مقدماتی تعداد جلسات کمتر است و صرفا برای آشنایی کاربران و مشتریان با تجهیزات آیفون تصویری است. هزینه آن برای یک ماه به صورت خصوصی یک میلیون و برای کلاس‌های عمومی 850 و 800 هزار تومان است. 

معرفی دوره:  دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته

خدمات جانبی آموزشگاه سفیر قرن

کادر مدیریت آموزشگاه سفیر قرن خدمات و امکانات ویژه ای را برای کارآموزان در نظر گرفته اند که وجه تمایز سفیر قرن با سایر آموزشگاه ها می باشد. خدمات کلی آموزشگاه سفیر قرن که در تمامی دوره ها می باشد ارائه می شود:

  • امکان پرداخت شهریه دوره به صورت اقساطی

پرداخت یک سوم کل مبلغ دوره در ابتدای دوره و پرداخت مابقی هزینه در طی برگزاری دوره آموزشی انجام می شود.

  • ارائه مدرک معتبر از سوی آموزشگاه

آموزشگاه سفیر قرن به کلیه کاراموزانی که دوره های آموزشی را سپری می کنند مدرک پایان دوره معتبر ارائه می نماید.

  • ثبت نام و معرفی کاراموز جهت دریافت مدرک فنی و حرفه ای
  • ارائه خوابگاه به متقاضیان شهرستانی

آموزشگاه سفیر قرن به منظور حمایت از دانشجویان و متقاضیان شهرستان، آن ها را به خوابگاه های مناسب معرفی نموده که خوابگاه برای افراد معرفی شده توسط آموزشگاه  تخفیفات مناسبی را در نظر خواهند گرفت. لازم به ذکر است خوابگاه دقیقا روبروی آموزشگاه سفیر قرن قرار داشته و ضمن برخورداری از همه ی امکانات رفاهی دارای محیطی بسیار امن و آرام می باشد.

  • معرفی کارآموزان به بازار کار

آموزشگاه سفیر قرن جهت تسریع در اشتغال کارآموزان، نفرات برتر و فعال در دوره های آموزشی را جهت اشتغال به بازارکار معرفی می‌کند.

معرفی دوره: آموزش نصب دزگیر اماکن

آموزش نصب آیفون تصویری

برای نصب آیفون تصویری باید تخصص و تجربه کافی را در این زمینه داشته باشید. در ادامه با هم مراحل نصب آیفون تصویری را انجام می‌دهیم:

جمع آوری ابزار و تجهیزات مورد نیاز 

برای نصب آیفون تصویری، ابزارآلات مورد نیاز را همراه خود داشته باشید. مواردی مانند پیچ‌گوشتی، کابل، دستورالعمل نصب آیفون مربوطه و… که برای نصب آیفون تصویری به آن نیاز دارید. 

شارژ باتری 

باتری آیفون را به آن وصل کرده و آن را با استفاده از کابل شارژ موجود در آن به برق وصل کنید. شارژ باتری چهار تا شش ساعت زمان می‌برد تا چراغ شارژ آیفون به طور کامل سبز شود. 

اتصال به اینترنت

در آموزش نصب آیفون تصویری رنگی و هوشمند، این بخش به طور کامل آموزش داده می‌شود. شما می‌توانید آن را به تلفن همراه خود وصل کنید. به این ترتیب هر زمان خارج از منزل باشید و فردی زنگ آیفون شما را بزند، شما به صورت آنلاین از آن باخبر می‌شوید.

خاموش کردن برق 

فیوز را به دلایل امنیتی قطع کنید تا در معرض خطر برق گرفتگی قرار نگیرید. 

نصب براکت

برای نصب براکت در این مرحله، یک حفره به اندازه آیفون تصویری روی دیوار ایجاد کنید. آیفون را در بالاترین سطح سوراخ موجود قرار داده و آن را سوراخ کنید، تصویر را بررسی کنید و مطمئن شوید که زاویه مناسبی را انتخاب کردید.

اتصال سیم آیفون

در صورتی که قصد دارید مدار آیفون را به درب خانه وصل کنید، دو سیم در را به مدار وصل کنید. 

در نهایت موفق شدید آیفون تصویری را وصل کنید. در نظر داشته باشید این موارد صرفاً بررسی کلی از نصب آیفون تصویری است. شما در دوره آموزش آیفون تصویری مؤسسه سفیر قرن به طور کامل با جزئیات مراحل نصب آشنا می‌شوید. 

نصب آیفون تصویری تک واحدی (یک طبقه) 

آموزش نصب آیفون تصویری یک طبقه، راحت‌ترین روش نصب در بین تمام آیفون‌های تصویری است. در آموزش نصب آیفون تصویری تک واحدی خواهید دید که شما به سوئیچر نیازی ندارید و با اتصال چهار رشته سیم از پنل به آیفون تصویری داخلی، به طور صحیح موفق به نصب آن می‌شوید.  

نصب آیفون تصویری چند واحدی (چند طبقه) 

هنگام آموزش نصب آیفون تصویری چند طبقه، به سوئیچر برای نصب نیاز دارید. در این روش، نیاز است که سیم منفی از پنل آیفون تصویری به تمام واحدها سوئیچ شود. در آموزش نصب آیفون تصویری چند واحدی، به طور کامل در این مورد به شما آموزش داده خواهد شد. 

بازار کار نصب آیفون تصویری

از آنجایی که امروزه در هر ساختمان، بنا و خانه جدیدی که ساخته می‌شود، از آیفون تصویری استفاده می‌شود، نیاز به نصب آن نیز افزایش پیدا کرده است. آیفون تصویری به علت امنیت بالایی که دارد، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. امروزه با توجه به گسترش ساختمان و برج‌ها، آیفون تصویری اهمیت زیادی دارد؛ بنابراین نیاز به نصب حرفه‌ای آن نیز وجود دارد. در نتیجه شما به عنوان متخصص این رشته، می‌توانید به عنوان نصاب حرفه‌ای در بازار کار آیفون تصویری مشغول به کار شوید. درآمد شما بسته به میزان فعالیت و تخصص شما متفاوت است. 

به طور کلی شما می‌توانید با فروشندگان لوازم برقی ساختمان، آیفون، دوربین مداربسته و تجهیزات امنیتی، تعامل داشته باشید یا به استخدام شرکت‌هایی که متقاضی نصب آیفون تصویری هستند، دربیایید. البته از آموزش نصب آیفون تصویری نیز درآمد خوبی کسب خواهید کرد. 

مرکز آموزش تخصصی تعمیرات تلفن همراه سفیر قرن علاوه بر آموزش تعمیر آیفون تصویری، دوره دیگر سیستم‌های الکترونیکی یعنی دوره آموزش الکترونیک و همچنین دوره آموزش سانترال را نیز برگزار می‌کند. برای آشنایی با این دوره و سر فصل‌های آن با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

تلفن : ۶۶۹۰۹۰۷۵-۶۶۹۰۹۰۷۶- 09124456426

اشتراک :

به نحوی که با زنگ زدن یکی از پانل ها تصاویر با هم ادغام نشوند و فقط یکی از دربها باز شود.

تقویت صدای پانل، تقویت میکروفون، مشکل تو دماغی بودن صدای آیفون،تقویت صدای زنگ و ....

بله

بله

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


دیدگاه کاربران
احسان
 ارسال شده در : پنجشنبه 13 مرداد 1401

سلام و عرض ادب میخواستم راجع به دوره غیر حضوری آیفون تصویریتون بدونم. 09175625366