مجهزترین مرکز آموزشی

دوره آموزش سانترال

  0
 8592

کلاس آموزش سانترال در سفیر قرن

در دوره آموزش سانترال سعی شده آموزش‌ها به گونه‌ای باشد که هنرجو پس از پایان دوره بتواند به عنوان یک نیروی ماهر و فنی وارد بازار کار شده و ملزومات نصب تلفن سانترال، سانترال کم ظرفیت و سانترال پر ظرفیت را فرا گیرد و با داشتن مدرک دوره و بهره‌گیری از نرم افزارهای مرتبط جهت استخدام در سازمان‌های مختلف اقدام کند. 

موسسه سفیر قرن که از سال ۱۳۸۴ شروع به کار کرده؛ توانسته طی سال‌‌های متمادی با فعالیت‌های خود و بهره‌گیری از کادری حرفه‌ای؛ بالاترین امتیازات را از سازمان‌های فنی و حرفه‌ای و نیز وزارت کار و امور اجتماعی کسب کند؛ همین سبب شده تا این موسسه مجوز لازم برای برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی از جمله دوره آموزش سانترال را کسب کند. وجه تمایز دوره آموزش سانترال سفیر قرن با سایر آموزشگاه‌ها را می‌توان در موارد زیر یافت:

  • کادر مجرب و حرفه‌ای
  • هزینه‌های مناسب و به صورت اقساطی
  • دوره‌های کاربردی و عملی
  • مدارک معتبر و قابل ترجمه
  • معرفی هنرجویان برتر به بازار کار
  • خدمات جانبی از قبیل خوابگاه و ...

در ادامه مطالب این صفحه خواهید خواند:

آموزش سانترال کم ظرفیت 

یکی از دوره‌های نصب سیستم‌های مخابراتی، دوره آموزش سانترال کم ظرفیت است. نصب سانترال کم ظرفیت، با ایجاد یک مرکز مخابراتی داخل سازمانی، از خطوط شهری پشتیبانی می‌کند. ظرفیت این سانترال‌ها بر اساس تعداد خطوط ورودی و خروجی آن‌ها تعیین می‌شود. سانترال‌های کم ظرفیت، حداکثر 8 خط شهری را پشتیبانی می‌کند. این نوع سانترال‌ها دارای خطوط داخلی به تعداد حداقل 8 عدد و حداکثر 24 عدد است. 

دیگر دوره های آموزشگاه سفیر قرن: آموزش الکترونیک پیشرفته

در دوره آموزش نصب سانترال، شما به طور کامل، نحوه نصب سانترال کم ظرفیت را یاد می‌گیرید و به کمک آن می‌توانید از دستگاه سانترال استفاده کنید. در این دوره، سانترال‌های کم ظرفیت TEM ،TES، نحوه نصب سانترال و تنظیم انواع کابل، نحوه کابل‌کشی و سوکت زدن و … را به صورت کاربردی یاد می‌گیرید. 

آموزش سانترال پرظرفیت 

در دوره آموزش سانترال پرظرفیت، شما تمامی مدل‌های سانترال و نحوه نصب سانترال پرظرفیت و راه‌اندازی آن را فرامی‌گیرید. این نوع سانترال برای سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگی که دارای تلفن‌های شبکه‌ای و اپراتورهای هوشمند هستند، نیاز است. در دوره آموزش نصب سانترال مؤسسه سفیر قرن به طور تخصصی با انواع تلفن‌های سانترال، کابل‌کشی، محل یابی مناسب برای نصب سانترال، نحوه نصب و برنامه‌ریزی سانترال و… آشنا می‌شوید.

هزینه و قیمت دوره آموزش سانترال

برای شرکت در این دوره، شما می‌توانید به صورت ماهیانه در کلاس‌های خصوصی مؤسسه شرکت کنید. کلاس‌های خصوصی نسبت به کلاس‌های عمومی، کیفیت و کارایی بالاتری برای هنرجویان دوره خواهد داشت. به همین دلیل در حال حاضر مؤسسه سفیر قرن کلاس‌های خصوصی این دوره را برگزار می‌کند. برای رشته سانترال کم ظرفیت و پرظرفیت به صورت ماهیانه مبلغ 3 میلیون تومان شهریه در نظر گرفته شده است. 

رشته مدت قیمت کلاس عمومی قیمت کلاس خصوصی
سانترال کم ظرفیت یک ماه -------------------------- 3/000/000 تومان
سانترال پر ظرفیت یک ماه -------------------------- 3/000/000 تومان

قصد ورود به بازار کار را دارید ؟ دوره آموزش نصب دوربین مداربسته می تواند برای شما مفید باشد.

سر فصل‌های دوره آموزشی سانترال

در دوره آموزشی سانترال شما می‌توانید انواع تجهیزات سانترال را به طور کامل یاد بگیرید. ضمن اینکه به طور کامل بر نصب سانترال‌های کم ظرفیت پاناسونیک و پرظرفیت TDA و TDE تسلط پیدا خواهید کرد. به این ترتیب با سرفصل‌های کامل و جامعی که در بخش نصب سانترال NS به شما آموزش داده می‌شود می‌توانید بر طراحی و اجرای پروژه‌های مختلف سانترال، تسلط کافی داشته باشید. 

  • انواع سیستم‌های تلفن سانترال ۲۴*۸ و TDA و معرفی نوع کاربری
  •  سیم‌کشی سانترال برای گوشی‌های دیجیتال و آنالوگ
  • سخت‌افزار سانترال ۲۴*۸ معرفی کارت‌ها  Disa ,BV ,CID
  • برنامه‌ریزی کامل سری ۲۴*۸
  •  معرفی سانترال سری  TDA، نحوه سیم‌کشی
  •  برنامه‌ریزی کامل سری TDA

آموزش سانترال کم ظرفیت و پر ظرفیت

تجهیزات کلاس آموزش نصب و برنامه‌ریزی سانترال

کلاس‌های آموزشی نصب و برنامه‌ریزی سانترال به صورت کارگاهی و عملی بوده و از تمامی دستگاه‌های مدرن و بروز جهت آموزش شما عزیزان بهره خواهد برد. لذا هنرجویان با گذراندن دوره آموزش نصب سانترال کم ظرفیت و دوره آموزش نصب سانترال پر ظرفیت با تمامی تجهیزات در این زمینه آشنا خواهند شد و پس از پایان دوره به راحتی می‌توانند با این تجهیزات کار کنند.

دیگر دوره های سفیر قرن برای ورود به بازار کار: دوره آموزش برق ساختمان

آیا پس از پایان دوره آموزش سانترال به دانشجویان مدرک ارائه خواهد شد؟

بله. گواهینامه پایان دوره آموزشی هم به صورت داخلی موسسه سفیر قرن و هم با تایید سازمان فنی حرفه‌ای کشور و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با ارزش بین المللی به هنرجویانی که پس از اتمام دوره، آزمون پایانی را با موفقیت طی کنند اعطا می‌شود. گواهینامه پایان دوره با توجه به تایید اعتبار و ارائه مدرک دوره آموزش سانترال از سوی سازمان فنی حرفه‌ای کاملا معتبر بوده و برای اینکار لازم است هنرآموز به سازمان فنی و حرفه‌ای در تهران یا شهرستان‌ها معرفی شود و آزمون سازمان را قبول شود که پس از آن نیز قابل استعلام است. هنرجو می‌تواند گواهینامه پایان دوره را به زبان انگلیسی ترجمه کرده و به عنوان یک مدرک رسمی قابل قبول در کشورهای عضو سازمان جهانی استفاده کند.

مهارت‌های شما پس از پایان این دوره

اگر فرد بدون هیچ گونه آگاهی و پیش‌فرضی وارد کلاس‌های دوره آموزش سانترال کم ظرفیت و دوره آموزش سانترال پر ظرفیت سفیر قرن شود پس از پایان دوره مهارت‌های زیر را کسب کرده است:

  • تغییر شماره داخلی سانترال
  • نصب و آشنایی با سانترال پاناسونیک
  • نصب تلفن سانترال
  • می‌تواند بصورت کاملا حرفه‌ای به نصب تجهیزات سانترال کم ظرفیت اقدام کند.
  • می‌تواند بصورت کاملا حرفه‌ای به نصب تجهیزات سانترال پر ظرفیت اقدام کند.
  • جذب بازار کار شده و در زمینه‌ی نصب و راه اندازی سانترال های کم ظرفیت و سانترال های پر ظرفیت  و... کار حرفه‌ای انجام دهد.

مرکز آموزش تخصصی سانترال سفیر قرن علاوه بر کلاس آموزش سانترال، دوره دیگر سیستم های حفاظتی و نظارتی یعنی دوره آموزش نصب دزدگیر اماکن را نیز برگزار می کند. برای آشنایی با این دوره و سر فصل های آن با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

تلفن : ۶۶۹۰۹۰۷۵ - ۶۶۹۰۹۰۷۶ - ۰۹۱۲۳۰۸۴۶۳۲

خدمات جانبی آموزشگاه سفیر قرن

کادر مدیریت آموزشگاه سفیر قرن خدمات و امکانات ویژه‌ای را برای کارآموزان در نظر گرفته‌اند که وجه تمایز سفیر قرن با سایر آموزشگاه‌ها است. خدمات کلی آموزشگاه سفیر قرن که در تمامی دوره‌ها است ارائه می‌شود:

  • امکان پرداخت شهریه دوره به صورت اقساطی

پرداخت یک سوم کل مبلغ دوره در ابتدای دوره و پرداخت مابقی هزینه در طی برگزاری دوره آموزشی انجام می‌شود.

  • ظرفیت دوره های آموزشی حداکثر 7 نفر

جهت بالا بردن کیفیت آموزش در هر دوره آموزشی حداکثر 7 نفر حضور خواهند داشت.

  • ارائه مدرک معتبر از سوی آموزشگاه

آموزشگاه سفیر قرن به کلیه کارآموزانی که دوره‌های آموزشی را سپری می‌کنند مدرک پایان دوره معتبر ارائه می‌کند.

  • ثبت نام و معرفی کاراموز حهت دریافت مدرک فنی و حرفه ای

در صورت تمایل کارآموز جهت دریافت مدرک فنی  حرفه‌ای، کارآموز توسط آموزشگاه در آزمون فنی حرفه‌ای ثبت نام خواهد شد و پس از قبولی در آزمون عملی و کتبی هماهنگ کشوری سازمان فنی و حرفه‌ای مدرک این سازمان به کارآموز ارائه خواهد شد که قابل استعلام بوده و کارآموز می‌تواند مدرک خود را به زبان انگلیسی ترجمه و از آن به عنوان یک مدرک رسمی و قابل قبول در سطح بین المللی استفاده کند. همچنین با داشتن مدارک فنی و حرفه‌ای کارآموز می‌تواند جهت دریافت مجوز و تسیهلاتی از قبیل وام و... اقدام کند.

  • ارائه خوابگاه به متقاضیان شهرستانی

آموزشگاه سفیر قرن به منظور حمایت از دانشجویان و متقاضیان شهرستان، آن‌ها را به خوابگاه‌های مناسب معرفی کرده که خوابگاه برای افراد معرفی شده توسط آموزشگاه تخفیفات مناسبی را در نظر خواهند گرفت. لازم به ذکر است خوابگاه دقیقا روبروی آموزشگاه سفیر قرن قرار داشته و ضمن برخورداری از تمامی امکانات رفاهی دارای محیطی بسیار امن و آرام است.

  • معرفی کارآموزان به بازار کار

آموزشگاه سفیر قرن جهت تسریع در اشتغال کارآموزان، نفرات برتر و فعال در دوره‌های آموزشی را جهت اشتغال به بازار کار معرفی می‌کند.

بازار کار نصب سانترال 

شرکت‌ها و سازمان‌های امروزی، با توجه به پیشرفت تکنولوژی و مخابرات، نیاز بیشتری به تلفن‌های سانترال پیدا می‌کنند. در واقع سازمان یا شرکت کمتری را پیدا خواهید کرد که نیاز به تلفن‌های سانترال نداشته باشد. بنابراین با توجه به افزایش این سازمان‌ها، بازار کار نصب سانترال نیز رو به افزایش است.  همچنین در این شغل شما با محدودیت مکانی و زمانی روبرو نیستید و برای انجام آن لزوماً نیازی به مغازه یا یک تعمیرگاه نخواهید داشت.

پس از گذراندن دوره سفیر قرن، به شما مدرک سانترال رسمی از سازمان فنی و حرفه‌ای اعطا می‌شود که پس از گذراندن آزمون می‌توانید آن را دریافت کنید و برای ارائه به سازمان‌های مختلف استفاده کنید. همچنین شما می‌توانید به عنوان نصاب سانترال، به اداره یا سازمان مختلف مراجعه کرده و پروژه‌های متفاوتی را دریافت کنید. نصاب سانترال، یکی از پردرآمدترین مشاغل دنیا است که در کنار درآمد بالایی که دارد، می‌توانید آینده‌ای روشن برای آن در نظر داشته باشید. البته این امر بستگی به تخصص و مهارت شما در این زمینه دارد. هرچه تجربه و تخصص شما در این زمینه بیشتر باشد، درآمد شما نیز بالاتر می‌رود.  

کامل‌ترین آموزش نصب آنتن مرکزی در آموزشگاه سفیر قرن. برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

اشتراک :

در دوره نصب سانترال آموزشگاه سفیر قرن، نصب سانترال های کم ظرفیت و پر ظرفیت از برند پاناسونیک آموزش داده می شود.

دوره آموزشی سانترال، یک ماه زمان می برد.

خیر، این دوره پیش نیاز ندارد و می توانید مستقیما نصب سانترال را آموزش ببینید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha