مجهزترین مرکز آموزشی

دوره آموزش افتر افکت

  0
 6867

امروزه برنامه‌های گرافیکی یکی از حوزه های پر کاربرد در دنیای نرم افزارهای کامپیوتری به شمار می رود. استفاده از برنامه گرافیکی افتر افکت بسیاری از کارهای حوزه هنر های تجسمی را آسان کرده، به عنوان مثال کاربرد اصلی دوره آموزش افتر افکت نیاز فعالیت های تبلیغاتی و حتی آتلیه را به طور کلی مرتفع ساخته است. در حقیقت دوره های مقدماتی تا پیشرفته آموزش افتر افکت دنیای تبلیغات را پوشش می دهد. مجتمع سفیر قرن یکی از مراکز آموزشی معتبر است که سال های متمادی به فعالیت های آموزشی مشغول است. در این مجتمع معتبر آموزشی بسیاری از دوره های مهارت آموزی در حال برگزاری است. آموزش حرفه ای افتر افکت یکی از دوره های پرکاربردی است که در این مرکز توسط اساتید مجرب و متخصص گرافیکی آموزش داده می شود. 

مطالبی که در ادامه این مقاله می خوانید:

دوره آموزش افتر افکت در سفیر قرن

برای وضوح بیشتر درخصوص آموزش حرفه ای افتر افکت از پایه تا پیشرفته می توان گفت در این دوره بسیاری از مباحث گرافیکی به صورت کاربردی و عملی به کارآموزان آموزش داده می شود که عبارتند از:

  1. ساخت فتو کلیپ های متفاوت و مناسب برای آتلیه و تیزر تبلیغاتی
  2. جلوه‌های ویژه بصری، افکت ‌گذاری، اصلاح نور و رنگ (اتالوناژ)، ترکیب
  3. پروسه کامل صفر تا صد ساخت موشن گرافیک
  4. متحرک سازی کاراکتر با Joystick
  5. کاور موزیک
  6. بنر تبلیغاتی برای سایت ها و چاپ
  7. ساخت لوگو ، ساخت بنر و سایر اقلام تبلیغاتی 
  8. تکنیک های روتوش آتلیه ای
  9. آموزش انیمیشن سازی از پایه تا پیشرفته از تخیل تا حرکت 

قیمت و هزینه دوره آموزشی افتر افکت در تهران

همان طور که برای هر فعالیت میزان هزینه آن ، اولین پارامتری است که بر آورد می شود آموزش حرفه ای افتر افکت مانند سایر دوره های سفیر قرن از جمله دوره آموزش عکاسی، یک دوره کاربردی به حساب می آید و برای گذراندن آن، دارای هزینه و قیمت خاصی را باید پرداخت کنید،  خروجی این دوره ارائه یک کار عملی می باشد و کارآموزی که برای پایان دوره یک پروژه را ارائه می دهد نمره قبولی و مدرک معتبر را دریافت می کند. پس می توان نتیجه گرفت که آموزش حرفه ای افتر افکت قیمت بیشتری نسبت به سایر نرم افزار های گرافیکی خواهد داشت زیرا هم متشکل از دو دوره پایه و پیشرفته است و هم آن که اکثر پیش نیازهای گرافیکی در ابتدای دوره بیان خواهد شد. میزان هزینه برای کلاس های خصوصی (1 تا 3 نفر) و کلاس های نیمه خصوصی (4 تا 7 نفر) متفاوت است. هزینه هر کلاس نیز طبق نرخ مصوب مرکز آموزشی به کار آموز گفته می شود.

تاریخ شروع دوره طول دوره شهریه دوره عمومی(8نفره) شهریه کلاس نیمه خصوصی(3نفره) شهریه کلاس خصوصی(1نفره)
هر ماه 1ماه  1/000/000 تومان 1/800/000 تومان 2/500/000 تومان

آموزش دوره نرم افزار افترافکت با مدرک معتبر

آموزش حرفه ای افتر افکت یکی از دوره های آموزش گرافیک است که کاربرد بسیاری در جامعه امروز دارد. مراکز آموزشی متعددی در راستای آموزش این دوره پر کاربرد فعالیت دارند. این دوره آموزشی شامل دو مرحله آموزش افترافکت مقدماتی و آموزش افترافکت پیشرفته است. این دو دوره در کنار یکدیگر نیاز کلی کارآموز را نسبت به مباحث گرافیکی بر آورده می کند. در واقع دنیای افتر افکت هر آنچه را که به گرافیک ارتباط دارد آموزش می دهد. شاید اهمیت آموزش جامع افتر افکت بیش از سایر دوره های گرافیکی باشد، از این رو مراکز معتبر آموزشی سعی دارند تا بعد از پایان دوره مانند دوره آموزش ادیوس مدرک معتبر را به کار آموز اهدا نمایند و نتیجه کار ورود بدون درنگ کار آموز به بازار کار خواهد بود. 

دوره آموزش افترافکت از پایه تا پیشرفته 

سرفصل های دوره آموزش افترافکت از مبتدی تا حرفه‌ای

در این دوره با مفاهیم پایه افترافکت و محیط برنامه و کار با فایل آشنا می‌شوید. نحوه کار با متن و وارد کردن آیتم‌های فوتیج و نماها را خواهید آموخت. در دوره آموزش افترافکت پویانمایی و فریم‌های کلیدی را یاد می‌گیرید. افکت و جلوه‌های ویژه، جعبه ابزار و میان‌برها و به طور کلی سیر تا پیاز این نرم‌افزار را در دوره جامع آموزش افترافکت خواهید آموخت. در این دوره خواهید آموخت که چطور کارهای پرطرفدار در تدوین را انجام دهید. از جمله پودر شدن کاراکترها، ایجاد دود در تایتل، متحرک کردن لوگو، ساخت انیمیشن‌های دو بعدی، ایجاد جلوه‌های بصری جذاب و… را در دوره آموزش افترافکت مؤسسه سفیر قرن می‌آموزید. سرفصل های آموزش افتر افکت عبارتند از :

  • مفاهیم پایه
  • آشنایی با محیط برنامه و کار با فایل
  • کار با پروژه‌ها و ترکیب‌ها
  • وارد کردن آیتم‌های فوتیج
  • لایه‌ها
  • کار با متن
  • پیش‌نمایش و نماها
  • پویانمایی و فریم‌های کلیدی
  • نقاشی و ترسیم
  • افکتها و جلوه‌های ویژه
  • مروری بر جعبه ابزار
  • میانبرها

تمامی سرفصل‌ها در پروژه‌های عملی آموزش داده می‌شود.


در دوره آموزشی نرم افزار حسابداری سپیدار سفیر قرن شرکت کنید!


پیش نیازهای دوره جامع افترافکت

در واقع آموزش حرفه ای افتر افکت یک دوره کامل از گرافیک تبلیغاتی است و در جلسات اولیه آن در خصوص نرم افزار های دیگر گرافیک توضیحاتی بیان خواهد شد. اگر کار آموزی از برنامه های گرافیکی دیگر تا حدی مطلع باشد و با آن کار عملی انجام داده باشد در این دوره می تواند به پیشرفت بیشتری در حوزه گرافیک دست یابد. البته می توان گفت زمینه مناسب آموزش حرفه ای افتر افکت برنامه گرافیکی فتوشاپ است. در حالت کلی کار آموز دوره افتر افکت می تواند مباحث بیان شده را در دوره های مقدماتی تا پیشرفته به خوبی آموزش ببیند و نیازی به برنامه گرافیکی قبلی ندارد. در صورت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره آموزش فتوشاپ سفیر قرن کلیک کنید.

بازار کار نرم افزار افتر افکت

داغ‌ترین بازار کار را در افترافکت خواهید داشت. تنها کافیست یک رایانه قوی داشته باشید و خلاقیت خود را در کنار مهارت و علمی که در این زمینه دارید، به کار ببرید و پروژه را آغاز کنید. بسته به اینکه کدام حوزه از افترافکت را انتخاب می‌کنید، درآمد شما نیز متغیر است. شما می‌توانید در حوزه انیمیشن‌سازی، تبلیغات تلویزیونی، شبکه‌های اجتماعی، طراحی انواع بنر و لوگو، ساخت جلوه‌های سینمایی و… فعالیت کنید.

تخصص، مهارت و خلاقیت شما در این زمینه اهمیت زیادی دارد. هرچه کارهای تمیزتر و خلاق‌تری ارائه دهید، تقاضای بیشتری برای کار خواهید داشت. با توجه به اینکه زمینه بازاریابی دیجیتالی هر روز داغ‌تر و پرطرفدارتر می‌شود، شما با مهارتی که در زمینه کار با افترافکت دارید، می‌توانید انواع پروژه‌های مختلف را به دست بگیرید. در واقع نقش شما در تیم تولید محتوا نقشی اساسی خواهد بود که می‌تواند به برندسازی یک کسب‌وکار و رشد آن کمک کند.

شما می‌توانید با گذراندن دوره کامل آموزش افترافکت در این زمینه به تسلط کافی برسید و به صورت پروژه‌ای و فریلنسری یا تمام وقت با آتلیه‌ها، شرکت‌های تبلیغاتی، دفاتر فیلم و مستند و … همکاری کنید. حتی می‌توانید خودتان آژانس تبلیغاتی در این حوزه راه‌اندازی کنید و با شرکت خودتان، درآمدزایی کنید. البته در این مورد نیاز به سرمایه اولیه برای راه‌اندازی شرکت دارید. 

بازار کار و کسب درآمد افتر افکت یک بازار مطمئن برای کسب در آمد و سود اقتصادی است. آموزش های دوره های افتر افکت برای هر کار آموز زمینه ای است برای پیشرفت در حوزه تبلیغات. در حقیقت دنیای امروز نیاز مبرمی به کارهای تبلیغاتی دارد. کارآموزان آموزش افتر افکت بعد از کسب مهارت و دریافت گواهینامه معتبر دوره می توانند در مکان های زیر به انجام کار مشغول شوند. این موارد عبارتند از : 

  • آتلیه عکس و فیلم
  • شرکت‌های تبلیغاتی 
  • دفاتر فیلم و مستند سازی
  • خوداشتغالی

همچنین قابلیت‌های پس از اتمام دوره افتر افکت نیز شامل موارد ذیل خواهد بود :

  • تدوین فیلم
  • ساخت موزیک ویدئو 
  • مونتاژ فیلم عروسی 
  • ساخت کلیپ
  • ساخت تیزر

آموزشگاه سفیر قرن علاوه بر دوره آموزش افتر افکت ،دوره آموزش icdl و کلاس‌های نرم افزاری دیگری مانند دوره آموزش پریمیر و ادیوس را نیز برگزار می‌کند. برای آشنایی با دوره‌ها و سرفصل‌های آن با کارشناسان سفیر قرن تماس بگیرید.

بازار کار نرم افزار افتر افکت

خدمات ویژه آموزشگاه سفیر قرن

کادر مدیریت آموزشگاه خدمات و امکانات ویژه ای را برای کارآموزان در نظر گرفته اند که وجه تمایز سفیر قرن با سایر آموزشگاه ها می باشد.

  • امکان پرداخت شهریه دوره به صورت اقساطی
  • جهت بالا بردن کیفیت آموزش در هر دوره آموزشی حداکثر 7 نفر حضور خواهند داشت.
  • آموزشگاه سفیر قرن به کلیه کاراموزانی که دوره های آموزشی را سپری می کنند مدرک پایان دوره معتبر ارائه می‌کند.
  • ارائه خوابگاه به متقاضیان شهرستانی
  • معرفی کارآموزان به بازار کار
  • استفاده هر کارآموز از سیستم و کامپیوتر مجزا در طول دوره
  • ثبت نام و معرفی کاراموز جهت اخذ مدرک فنی و حرفه ای

در صورت تمایل کاراموز جهت دریافت مدرک فنی  حرفه ای ، کاراموز توسط آموزشگاه در آزمون فنی حرفه ای ثبت نام خواهد شد و پس از قبولی در آزمون عملی و کتبی هماهنگ کشوری سازمان فنی و حرفه ی مدرک این سازمان به کارآموز ارائه خواهد شد که قابل استعلام بوده و کارآموز می تواند مدرک خود را به زبان انگلیسی ترجمه و از آن به عنوان یک مدرک رسمی و قابل قبول در سطح بین المللی استفاده کند. همچنین با داشتن مدارک فنی و حرفه ای کاراموز میتواند جهت دریافت مجوز و تسیهلاتی از قبیل وام و... اقدام کند. دوره های آموزشگاه سفیر قرن متعدد بوده و از دوره آموزش حسابداری تا دوره های فنی را شامل می شود.

آدرس : میدان انقلاب - خیابان 16 آذر - نبش کوچه رهنما  - پلاک 24 - طبقه دوم - آموزشگاه سفیر قرن

تلفن : ۶۶۹۰۹۰۷۵-۶۶۹۰۹۰۷۶- ۰۹۱۲۳۰۸۴۶۳۲

ایمیل : info@safiregharn.com

اشتراک :

بله، بعد از گذراندن کلاس آموزش افترافکت در مؤسسه سفیر قرن، می‌توانید تقاضای شرکت در آزمون فنی و حرفه‌ای را بدهید. بعد از موفقیت در آزمون به شما مدرک معتبر و رسمی فنی و حرفه‌ای به شما داده می‌شود که می‌توانید برای مهاجرت یا کار از آن استفاده کنید. 

کلاس‌ها به صورت دوره‌ای و ماهیانه برگزار می‌شود. طول مدت کلاس‌ افترافکت، یک ماه است.

مؤسسه سفیر قرن این امکان را برای هنرجویان خود فراهم کرده است تا در صورت تمایل برای شرکت در کلاس‌های افترافکت سفیر قرن به عنوان بهترین کلاس آموزش افترافکت در تهران، شهریه را به صورت اقساط پرداخت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید با مؤسسه در ارتباط باشید.

این دوره در حال حاضر به صورت حضوری برگزار می‌شود. با این وجود، موقعیت قرارگیری مؤسسه که در مرکز شهر قرار دارد، دسترسی شما را به مترو و بی آرتی و تاکسی راحت کرده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha