مجهزترین مرکز آموزشی

بهترین مارک کولرگازی کدام است؟

  0
 658

تصور کنید در یک روز گرم تابستانی که از شدت گرما کلافه ‌شده‌اید، وارد منزل می‌شوید و از هوای خنکی که به صورت‌تان می‌خورد، لذّت می‌برید و این هوای دلچسب را مدیون کولر گازی باشید. از این بهتر هم مگر می‌شود؟

کولرهای گازی در فرایندی مخصوص، هوای گرم محیط را می‌گیرند و به کمک کمپرسور، به هوای خنک تبدیل می‌کنند. اگر می‌خواهید بهترین مارک کولر گازی را بخرید، همراه ما باشید. در این مقاله از سفیر قرن ویژگی‌های بهترین مارک اسپیلت را به شما معرفی می‌کنیم و با بهترین برند کولرگازی ایرانی و خارجی هم آشنا می‌شوید.

بهترین مارک کولر گازی

ویژگی یک اسپیلت خوب

اگر می‌خواهید بهترین برند اسپیلت را بخرید، باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

قدرت تصفیه و پرتاب بالا

بهترین مارک اسپیلت باید انواع آلاینده‌ها را تصفیه کند و ذرات میکروبی را از بین ببرد. البتّه قدرت پرتاب هم به همان اندازه اهمیّت دارد. در حال حاضر برترین برند‌های اسپیلت، قدرت پرتاب 15 دارند و می‌توانند تا فاصله 15 متری را خنک کنند. 

صدای پایین

همه ما دوست داریم هنگام استراحت در روزهای گرم تابستان که اسپیلت روشن است، هیچ صدایی مزاحم آسایش‌مان نشود. در اینجا باید به یک ویژگی مهم اسپیلت‌ها اشاره کنیم. برترین برند کولر گازی و اسپیلت، برندی است که هنگام روشن بودن، کم‌ترین نویز را داشته باشد و با صدای پایین‌تر از 500 دسیبل کار کند.   

مصرف کم انرژی

در خرید بهترین مارک کولر گازی، قبل از هر چیز برچسب مصرف انرژی را نگاه کنید. هرچه درجه بالاتر و به رنگ سبز نزدیک باشد، کولر انرژی کمتری مصرف می‌کند و هرچه پایین‌تر باشد، مصرف زیادی دارد. معمولاً کولرهایی با درجه مصرف A  تا 40 درصد در انرژی صرفه‌جویی می‌کنند.

امکانات

به این فکر کنید اگر اسپیلت دارای ریموت کنترل باشد، می‌توانید سرعت آن را تغییر دهید و اگر هم مشغول تماشای فیلم هستید، بدون چشم برداشتن از تلویزیون، اسپیلت را روشن یا خاموش کنید. وجود فیلتر زاپاس، پایه نگهدارنده و حتّی کاور، می‌تواند از دیگر امکانات جانبی بهترین برند اسپیلت باشد.

گارانتی

توصیه می‌کنیم تا زمانی که از گارانتی کولر مطمئن نشده‌اید، آن را نخرید. این ویژگی که در بهترین مارک کولر گازی وجود دارد، فرصتی است تا اگر پیش از اتمام اعتبار گارانتی، دستگاه دچار آسیب شود، بتوانید با مراجعه به نمایندگی آن را تعمیر یا تعویض کنید.

معرفی بهترین مارک کولرگازی ایرانی

با اینکه بسیاری از افراد در خرید کولرگازی و سایر لوازم خانگی، به مارک‌های خارجی توجه دارند، اما برخی هم مارک‌های ایرانی را ترجیح می‌دهند. بهترین مارک‌های کولرگازی ایرانی عبارت‌اند از:

ایران رادیاتور

ایران رادیاتور، برند قدیمی تجهیزات سرمایشی و گرمایشی است که می‌توانیم آن را اولین و بهترین مارک کولر گازی ایرانی بدانیم. انواع اسپیلت و کولر ایران رادیاتور، علاوه بر طراحی بی‌نظیر، قدرت هوادهی بالایی دارند و از بادوام‌ترین فیلترها تولید شده‌اند. ظرفیت کولرهای گازی این برند، 9000 الی 30000 است و بازه دمای -7 الی +43 را پوشش می‌‌دهند. قابلیّت دوگانه سرمایش و گرمایش، مجهز بودن به سیستم اینورتر، بدنه ضد زنگ و نصب راحت، از دیگر ویژگی‌های این برند محبوب است.

بهترین برند کولر گازی

امرسان

اگر با محصولات امرسان آشنا باشید، می‌فهمید بی‌دلیل نیست که امرسان را زیبا، پیشرو و مطمئن می‌دانند. کولرهای گازی این برند، مطابق استانداردهای روز دنیا تولید شده‌اند و دارای گواهینامه CE اتحادیه اروپا هستند. این محصولات همچنین طراحی زیبایی دارند و در ابعاد مختلف، تولید می‌شوند. نکته مهم آن‌که برخی محصولات این برند، تنظیمات توربو دارند و می‌توانند در کمترین زمان، بدون وقفه محیط را خنک کنند. گارانتی 36 ماهه، پاکسازی خودکار گرد و غبار و قابلیّت گرمایش و سرمایش، از برترین ویژگی‌‌های کولرهای گازی امرسان هستند. شکی نیست که می‌توانیم لقب بهترین برند کولر گازی ایرانی را به امرسان بدهیم.

اسنوا

اسنوا به عنوان برند مطرح لوازم خانگی، طی سال‌های اخیر توانسته به بهترین مارک کولر گازی تبدیل شود. کولرهای گازی اسنوا که با بهترین کیفیت تولید می‌شوند، دارای موتور قدرتمند و نویز کم هستند. مدل‌های مختلف کولر گازی امرسان با ظرفیت 9000 تا 48000، دو سیستم سرمایش و گرمایش دارند و با فیلترهای کربن فعال ساخته شده‌اند تا جلوی آلودگی را بگیرند. مصرف انرژی امرسان در گرید B است و تنظیم خواب و توربو دارد.

معرفی بهترین برند کولر گازی خارجی

در این بخش از مقاله به معرفی بهترین برند کولر گازی خارجی پرداخته‌ایم تا درصورت تمایل به خرید این محصول، از قبل اطلاعات کافی در مورد برندها و ویژگی محصولاتشان داشته باشید.

گری

گری بزرگ‌ترین تولید کننده چینی کولرهای گازی است که در ایران به عنوان بهترین مارک کولر گازی خارجی شناخته می‌شود. این برند با داشتن مصرف انرژی گرید A و علی‌رغم موتور قوی، نویز کمی دارد و مدل‌های جدید آن، مجهز به سیستم اینورتر هستند. کولرهای گازی گری همچنین ظرفیت 9000 تا 36000 دارند و مناسب هر نوع آب و هوا هستند.

ال جی

ال جی که همه ما آن را به عنوان یکی از برندهای معروف کره‌ می‌شناسیم، در تولید کولرهای گازی کولاک کرده است. کولرهای گازی ال جی با ظاهر زیبا و دوام بالا، در سایزها و مدل‌های مختلف ایستاده، پنجره‎ای و سقفی تولید می‌شوند و مجهز به فیلترهای کربن فعال و سیستم اینورتر هستند. مهم‌ترین ویژگی کولرهای گازی ال جی به عنوان برترین برند کولر گازی خارجی، قابلیت کنترل هوشمند است تا بتوانید کولر را از راه دور تنظیم کنید.

سامسونگ

کولرهای گازی سامسونگ در دو مدل اینورتر و ثابت تولید می‌شوند و جزو بهترین برندهای کولر گازی خارجی محسوب می‌شوند. این محصولات همچنین گرید A و  B انرژی دارند و دارای فیلتر قدرتمند و بدنه ضد زنگ، هستند. نویز کم، ظرفیت گرمایشی و قیمت اقتصادی از ویژگی‌های مهم کولرهای گازی سامسونگ است. انواع کولر گازی سامسونگ را می‌توانید با گارانتی معتبر، از نمایندگی‌های ایرانی خریداری کنید.

بهترین مارک اسپیلت

کدام برند کولرگازی را بخریم

اگر می‌خواهید بهترین برند کولر گازی را بخرید، قبل هر چیز از ویژگی‌های آن مطلع شوید. باید برندی را برای خرید کولر گازی انتخاب کنید که با تکنولوژی‌های مدرن تولید شده و کیفیت و ماندگاری بالا داشته باشد. انواع کولرگازی ایرانی یا خارجی که این مشخصه را داشته باشد، می‌تواند بهترین مارک کولر گازی شناخته شود.

جمع‌بندی

در این مقاله از سفیر قرن ضمن معرفی ویژگی‌های یک کولر گازی از جمله نویز کم، امکانات جانبی و گارانتی، شما را بهترین مارک کولر گازی ایرانی و خارجی آشنا کردیم. اگر دنبال خرید بهترین برند کولرگازی هستید، برندهای یاد شده را فراموش نکنید.

اشتراک :
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha