مجهزترین مرکز آموزشی

دوره آموزش فیلمبرداری حرفه ای

  2
 22310

در بین ما ایرانی ها از دیرباز برگزاری مجلس عروسی یکی از ارکان اصلی شروع زندگی بوده است، اما امروزه این مجالس با زرق و برق بیشتر و پر از تجملات برگزار می شود، بنابراین سرویس های ویژه این مجالس کارشناسان مخصوص به خود را نیاز دارد، که توانایی کار با دوربین های حرفه ای، تجهیزات حرفه ای درون آتلیه ها و... را داشته باشند. 

آموزشگاه سفیر قرن با توجه به این نیاز ها اقدام به برگزاری دوره آموزش فیلمبرداری ویژه مجالس عروسی و آتلیه و تبلیغات نموده است و از شما عزیزان که جویای بازار کار و علاقه مند به این رشته هستید دعوت به عمل می آید که با شرکت در این دوره ها از تخصص و تجربه مدرسین ما بهره برداری کنید، در ادامه خدماتی که در کلاس فیلمبرداری برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است را تشریح می کنیم.

آنچه در ادامه خواهید خواند:

معرفی دوره آموزش فیلمبرداری سفیر قرن

سر فصلها و آموزش ها در دوره آموزش فیلمبرداری مجالس، تبلیغات و آتلیه، براساس تجربه ی کادر آموزشی سفیر قرن در زمینه آموزش فیلمبرداری حرفه ای، به گونه ای تنظیم شده است که متقاضی یا کارآموز پس از پایان دوره فیلمبرداری حرفه ای با بهره گیری از تجارب اساتید بتواند به عنوان یک فیلم بردار حرفه ای در مجالس عروسی، آتلیه و حتی به عنوان فیلم بردار تیزر های تبلیغاتی  فعالیت نماید.

از این رو افراد علاقه مند به حوزه ی فیلم برداری و همچنین فیلم بردارها می توانند از کلاس ها و دوره آموزش فیلم برداری آموزشگاه سفیر قرن جهت ارتقای مهارت خود استفاده نمایند. آموزشگاه سفیر قرن با بهره گیری از بروزترین تجهیزات مورد نیاز در زمینه فیلم برداری، راه را برای فراگیری تکنیک ها از اساتید خبره و تبدیل شدن کارآموزان به یک فیلم بردار حرفه ای راحت کرده است.

دیگر دوره های آموزشگاه سفیرقرن: دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته

هزینه دوره آموزشی فیلمبرداری مجالس عروسی و آتلیه

هزینه کلاس آموزش فیلمبرداری مجالس عروسی، در آموزشگاه سفیر قرن به صورت عمومی و خصوصی و در دو سطح در نظر گرفته شده است، علاقه مندان با توجه به توانایی های خود می توانند در یک یا هر دو سطح دوره فیلمبرداری عروسی و مجالس ثبت نام کنند.

رشته تاریخ شروع دوره شهریه کلاس عمومی(8نفره) شهریه کلاس نیمه خصوصی(3نفره) شهریه کلاس خصوصی(1نفره)
فیلم برداری هر ماه 1/800/000 تومان 3/000/000 تومان 4/000/000 تومان

آدرس : میدان انقلاب - خیابان 16 آذر - نبش کوچه رهنما  - پلاک 24 - طبقه دوم - آموزشگاه سفیر قرن

تلفن : ۶۶۹۰۹۰۷۵-۶۶۹۰۹۰۷۶- ۰۹۱۲۳۰۸۴۶۳۲

ایمیل : info@safiregharn.com

آموزش فیلم برداری مجالس آتلیه و تبلیغات

سرفصل های کلاس آموزش تصویربرداری حرفه ای

  • مقدمه و تاریخچه
  • شناخت اصول کادربندی
  • آشنایی با حرکات و نماهای مختلف فیلمبرداری و نام آن‌ها
  • آشنایی با انواع رایج دوربین‌های فیلمبرداری
  • آشنایی با فرمت‌های مختلف فیلمبرداری
  • آشنایی با تکنیک‌های فیلمبرداری از جمله آموزش کار با کرین فیلمبرداری
  • تنظیمات دوربین‌های  DSLR  برای فیلمبرداری
  • کروماکی و کاربرد آن در ساخت فیلم‌ها
  • آشنایی با تجهیزات حرکتی از قبیل کرین، تراولینگ، شاریو، استدی کم، هلی‎شات و ...
  • شناخت تجهیزات نورپردازی و صدابرداری
  • آشنایی با عوامل ساخت یک فیلم
  • مهرفی نرم‌افزارهای ویرایش فیلم
  • اصول فیلمبرداری از مجالس عروسی، نامزدی و ...
  • اصول فیلمبرداری مستند، موزیک ویدئو و ...

دیگر دوره های مجموعه سفیر قرن: دوره آموزش نصب آنتن مرکزی

پیش نیازهای دوره آموزش فیلمبرداری حرفه ای سفیر قرن

دوره آموزشی فیلمبرداری حرفه ای سفیر قرن پیش نیاز خاصی ندارد و همه افراد با هر سطح دانشی می توانند در کلاس آموزش تصویربرداری حرفه ای شرکت کنند و در صورت قبولی در آزمون مدرک فنی حرفه ای فیلمبرداری آموزشگاه سفیر قرن را دریافت نمایند. اما به صورت کلی دید هنری ، خلاقیت، توجه به جزییات و توانایی مفهوم سازی را می توان به عنوان پیش نیاز ورود به رشته تصویر برداری دانست. 
به صورت خلاصه می توان گفت که اگر فردی  بخواهد یک فیلم بردار خوب شود باید انتقاد پذیر باشد، توانایی خلق آثار هنری را داشته و داشتن علاقه فراوان به فیلم برداری و تصویربرداری، حفظ آرامش خود، داشتن روحیه کار تیمی، داشتن توان بدنی مناسب، داشتن دید هنری به دنیای اطراف و رنگ شناسی از مهمترین مسائل برای ورود به رشته فیلم برداری و موفقیت در بازار کار مناسب آن است.

در صورت تمایل به کسب درآمد از طریق تعمیر موبایل، می توانید در دوره آموزش تعمیرات موبایل سفیر قرن شرکت نمایید.

کارگاه و دوره تصویربرداری مناسب چه کسانی است؟

آموزش فیلمبرداری حرفه ای با دوربین مناسب افرادی است که دارای ذوق هنری می باشند. و همچنین پرتلاش، صبور، منظم ، انعطاف پذیر، انتقاد پذیر،دارای اخلاق حرفه ای و دارای توان بدنی بالایی باشند، تا جایگاه مناسبی در شغل فیلم برداری برای خود ایجاد کنند. از مهمترین عوامل برای کسب موفقیت در هنر فیلم برداری داشتن علاقه ، استعداد و پشتکار فراوان است . برای شرکت در دوره آموزش فیلم برداری لزوما نیاز به داشتن تحصیلات آکادمیک و دانشگاهی نیست و افراد زیادی وجود دارند که بدون داشتن مدرک دانشگاهی و تنها با گذراندن دوره آموزش فیلم برداری در موسسات معتبر وارد این حرفه شده و در آتلیه ها ، مجالس ، جشن ها و امور تبلیغاتی مشغول به کار هستند.
دوره آموزش فیلم برداری و استفاده از کارگاه آموزش فیلمبرداری مناسب افرادی است که می خواهند فرصت های شغلی گوناگونی را برای خود رقم بزنند و از بازار خوب این رشته نهایت استفاده را ببرند البته افراد می توانند به صورت مستقل وارد این عرصه شده و در زمینه های مختلفی هم چون  فیلمبرداری از مجالس ، راه اندازی آتلیه و یا ساخت تیزرها و فیلم های تبلیغاتی مشغول به کار شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره آموزش افتر افکت پیشرفته مخصوص تدوین فیلم کلیک کنید

مهارت های پایان دوره فیلمبرداری مجالس عروسی و آتلیه

کارآموزان پس از پایان کلاس آموزش فیلمبرداری مجالس عروسی و آتلیه، مهارت های مورد نیاز توسط اساتید مجرب سفیر قرن رابرای انجام فیلم برداری حرفه ای فراگرفته اند و می توانند به عنوان فیلم بردار حرفه ای شناخته شوند.شناخت دوربین و امکانات آن

  • شناخت تجهیزات مرتبط با فیلم برداری
  • فیلم برداری در نورهای مختلف
  • فیلم برداری در فضاهای کاری متفاوت
  • تقویت روحیه ی انتقاد پذیری
  • داشتن نظم و انظباط در امور کاری
  • بالا رفتن سرعت عمل 
  • ارتقا ذوق و سلیقه هنری
  • داشتن وجدان کاری 
  • داشتن روابط مناسب و حرفه ای با سایر عوامل
  • بالا رفتن دقت نظر افراد
  • توانایی رفع مشکلات فنی از جمله نوردهی
  • نحوه انتخاب لنز مناسب و زاویه ی دوربین
  • ارتقا روحیه جهت انجام کارهای گروهی و تیمی

مهارت های بدست آمده در دوره آموزش فیلم برداری عروسی، آتلیه و تبلیغات در راستای پیشرفت و ارتقای توان کارآموزان و فیلم برداران خواهد بود همچنین برگزاری کارگاه آموزش فیلمبرداری  در این دوره سبب میشود تا با کسب این مهارت ها بتوانند به صورت مستقل در زمینه های مورد علاقه خود مشغول شوند.

آموزشگاه تخصصی عکاسی سفیر قرن علاوه بر دوره آموزش فیلمبرداری، کلاس های مهارت آموزی دیگری مانند دوره آموزش عکاسی، آموزش الکترونیک و دوره آموزش فتوشاپ پیشرفته را نیز بر گزار می کند. برای آشنایی با این دوره و سر فصل های آن با کارشناسان سفیر قرن تماس بگیرید. 

تلفن : ۶۶۹۰۹۰۷۵ - ۶۶۹۰۹۰۷۶ - 09124456426

اشتراک :

خیر برای هیچ کدام از دوره های عکاسی و فیلم برداری سفیر قرن نیاز به داشتن دوربین در کلاس ندارید.

دوره های آموزش فیلم برداری سفیر قرن در 3 کلاس عمومی، نیمه خصوصی و خصوصی برگزار می شود که شهریه ماهانه هر کلاس به ترتیب، یک میلیون و 800 هزار تومان، 3 میلیون تومان و 4 میلیون تومان است.

آموزشگاه سفیر قرن معرفی به کار برای هنرجویان محترم را انجام می دهد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


دیدگاه کاربران
سلطانی
 ارسال شده در : شنبه 28 آبان 1401

آیا کسانی که مشمول به سربازی هستند میتوانند این مدرک را دریافت کنند؟

حسن مهران پور
 ارسال شده در : یکشنبه 24 مهر 1401

قبلا فیلم بردار بودم و دوباره میخوام دوره برنامه افتر افکت واریز یاد بگیرم