مجهزترین مرکز آموزشی

دوره آموزش PLC

  0
 7464

با توجه به این که PLC یکی از پر استفاده ترین شاخه های برق قدرت است به نسبت دیگر گرایش ها بیشتر مورد توجه کارآموزان و علاقه مندان قرار گرفته است. به همین منظور آموزشگاه سفیر قرن دوره آموزش PLC درجه 1 و درجه 2 از پایه تا پیشرفته را برای علاقه مندان برگزار می‌کند. این به شکل کاملا حرفه‌ای توسط مدرسانی برگزار خواهد شد که در زمینه آموزش سابقه چندین و چند ساله دارند و به علاوه در پروژه های عملی بزرگ شرکت داشته اند. کارآموز بعد از این که گذراندن دوره آموزشی PLC می تواند با اعتماد به نفس کامل و با تکیه بر دانش خود وارد بازار کار PLC و اتوماسیون صنعتی شده و به کسب درآمد بپردازد.

آموزش PLC را از کجا شروع کنیم؟

معمولا آموزش پی ال سی از مصادیق الکترونیک شروع می شود به این صورت که آشنایی با مدارهای الکترونیکی یکی از اساسی ترین مباحث در آموزش PLC به شمار می‌آید. علاوه بر این برنامه‌نویسی سی‌شارپ نیز می تواند کمک بسیاری به پیشرفت در این زمینه داشته باشد. اگر قصد شروع این دوره را دارید تنها نیاز است که اطلاعات پایه ای را در دوره آموزش الکترونیک مبتدی تعلیم ببینید.

آنچه در ادامه خواهید خواند:

معرفی آموزش دوره نرم افزار PLC پیشرفته سفیر قرن

آموزش PLC پیشرفته به غیر از این که سطح دانش علاقه مندان را می تواند تا حد زیادی بالا ببرد بلکه برای ورود به بازار کار نیز یکی از گزینه های مهم به شمار می آید. آموزشگاه سفیر قرن تلاش کرده تا در این رشته همه موضوعاتی که به کار برده می شود، تماماً انعکاسی از چگونگی وضعیت کارخانه ها و محیط‌های صنعتی باشد. این دوره آموزشی PLC برای یادگیری بیشتر دانش پژوهان به دو صورت تئوری و عملی برگزار می شود.

هزینه دوره آموزشی PLC در تهران

در این رشته اساسی ترین مبحثی که در آموزش می تواند تاثیرگذار باشد دانش فنی بیشتر نسبت به اجزای PLC است. این دانش می تواند در کنار صرف هزینه ای مناسب باعث شود که کارآموز بدون هیچ نوع ابهامی در این زمینه وارد صنعت به روز شده PLC در بازار کار شود. برای هنرآموزانی که با هدف ورود به بازار کار در این دوره ها شرکت می کنند، هزینه دوره آموزش PLC به صورت زیر است:

رشته مدت دوره شهریه دوره عمومی شهریه دوره نیمه خصوصی شهریه دوره خصوصی
آموزش PLC 50 ساعت 3/000/000تومان 3/800/000 تومان 4/500/000 تومان

دوره آموزش plc پیشرفته در تهران

توجه: برگزاری دوره آموزش icdl درجه 1 در آموزشگاه سفیر قرن


سرفصل های آموزش PLC درجه 1 و درجه 2

دوره های آموزش PLC شامل درجه 1 و 2 آن می باشد که اصولا همراه با سرفصل هایی به شکل تکمیلی ارائه خواهد شد. این دوره ها به صورت کاملا حرفه ای زیر نظر بهترین اساتید آموزش داده می شود و نهایتا پس از برگزاری دوره ها به صورت فراگیر به دانش آموختگانی که در این کلاس ها حضور داشته اند مدارکی از سمت فنی و حرفه ای داده خواهد شد تا با دانشی کامل و مدرک plc لازم بتوانند وارد بازار کار شوند.

حداقل مدرک تحصیلی جهت دوره آموزش PLC

دوره آموزش الکترونیک به شکل خصوصی و نیمه خصوصی در اکثر آموزشگاه ها مانند آموزشگاه سفیر قرن برگزار می‌شود. با این وجود می توانید این دوره را که مقدمه ای برای آموزش PLC به شمار می آید را بگذرانید. کارآموزانی که در رشته برق و الکترونیک تحصیل کرده اند نیازی به گذراندن مقدمات برای ورود به این رشته را ندارند و قادرند تا به شکل مستقیم به کلاس های PLC ورود پیدا کنند. با این حال فارغ التحصیلان دبیرستانی که در رشته های مرتبط تحصیل کرده اند می توانند کلاس plc را پشت سر گذاشته و وارد بازار کار شوند.

دوره آموزشی PLC حرفه ای سفیر قرن برای چه کسانی مناسب است؟

این دوره های plc برای تمامی افرادی که می خواهند این گرایش را آموزش ببینند و قصد دارند با وارسی مدارهای الکتریکی بتوانند کاری را برای خود شروع کنند مناسب است. تابلوهای PLC در نگاه اول پیچیدگی بسیار زیادی دارد اما با این وجود قانون و قواعد مختص به خود را خواهند داشت و برای افرادی که دستی در این زمینه دارند نه تنها مشکل نیست بلکه بسیار ساده و روان است. با این وجود دوره ها می تواند برای کارآموزان رشته های الکترونیک و کامپیوتر بسیار کاربردی تر از دیگر رشته ها باشد.

مهارت های هنرجو پس از پایان کلاس آموزش PLC

افرادی که دوره های plc را می‌گذرانند و با محیط‌های برنامه نویسی و نرم افزارهای مختلفی آشنا می شوند می توانند با داشتن خلاقیت در این زمینه بهترین سیستم های PLC را خود به تنهایی راه اندازی کنند. این بحث امروزه بین افراد مختلف با وجود اهمیت فراوانی که دارد کمتر مورد توجه قرار می گیرد. به همین دلیل صنایع با افراد تازه وارد روبرو خواهند شد.

بازار کار نرم افزار PLC برای یک متخصص چگونه است؟

امروزه بازار کار PLC اتوماسیون صنعتی بسیار وسیع بوده به صورتی که تعداد زیادی از صنایع در بخش های مختلف خواستار متخصص PLC می باشند. صنایع مختلف توجه ویژه ای به افرادی دارند که با خلاقیت می توانند عملکرد کارگاه یا کارخانه ای که در آن مشغولند را بهبود ببخشند. به علاوه در صنایع بزرگ به دنبال متخصصانی هستند که بتوانند به شکل چند بعدی عمل کرده و با اختلالات موجود در تابلوهای PLC تا حد زیادی آشنایی داشته باشند و قادر به برطرف کردن عیوب آن در کوتاه ترین زمان باشند.
در صورتی که این دسته از افراد حاذق بتوانند به صنایع نفوذ کنند واحدهای صنعتی مبالغ بسیار خوبی را برای این افراد به عنوان دستمزد ماهیانه خواهند پرداخت. استخدام شما به عنوان متخصص PLC کمترین منصبی است که با داشتن چنین دانشی می توانید برای خود در نظر بگیرید.

این گرایش را می توان در بیشتر صنایع مورد بهره گیری قرار داد به این دلیل که اکثر ماشین هایی که در کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند با بهره گیری از PLC کنترل خواهند شد و به نوعی کمتر کارخانه ای امروزه پیدا می شود که برای گردش چرخ های صنعتش از تابلوهای PLC استفاده نکند. حتی بسیاری از برنامه نویسان با داشتن دانشی در زمینه PLC می توانند موقعیت های کاری بهتری را برای خود خلق کنند.

فضای کاری در صنایع مختلف با بهره گیری از خلاقیت در بخش های مختلفی چون برنامه نویسی و محیط کاری PLC هر روزه می تواند بیش از پیش تقویت شود به صورتی که امروزه دانش PLC تنها به شناخت اجزا، گزارش گیری و نظارت بر آن ختم نمی شود در واقع دانش PLC  فضای بسیار گسترده ای است که به رایانه ها مرتبط خواهد بود. همین امر نیز سبب شده تا PLC دارای بهترین و اساسی ترین کاربردها در بخش صنعت باشد.

چنانچه هنگام طراحی PLC به شکل درستی برنامه نویسی شده باشد و فردی که با آن کار میکند در این زمینه تخصص داشته باشد نهایتا میتوانیم شاهد نتایج فوق العاده ای از این دانش باشیم. باید متذکر شد که بخشهای مختلفی از جمله ورودی و خروجی و بازخورد PLC در صنایع مختلف می تواند تا اندازه ای متفاوت باشد. پس با این وجود می توانید با حضور در دوره آموزشی و یادگیری plc  خود را آماده کسب و کاری پر درآمد و بی نظیر کنید.

به طور کلی با توجه به اینکه بسیاری از صنایع از PLC استفاده می کنند، می توان گفت بازار کار PLC مناسب و رو به رشد است و آینده خوبی دارد.

بهترین آموزشگاه plc در تهران (سفیر قرن) علاوه بر دوره آموزش PLC، دوره های دیگر در حوزه آموزش الکترونیک مانند کلاس آموزش نصب دوربین مدار بسته و آموزش برق صنعتی را نیز بر گزار می کند. برای آشنایی با این دوره ها و سر فصل های آن با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلفن : ۶۶۹۰۹۰۷۵ - ۶۶۹۰۹۰۷۶ - 09124456426

اشتراک :
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha